piątek, 26 lipca 2013

Bo miłość jest niepokojem, Nie zna dnia, który da się powtórzyć.

http://teksty.org/piotr-szczepanik,kochac,tekst-piosenki


Piotr Szczepanik
Kochać - tekst piosenki

Kochać, jak to łatwo powiedzieć
Kochać, to nie pytać o nic (tylko to więcej nic)*.
Bo miłość jest niepokojem,
Nie zna dnia, który da się powtórzyć.

Nagle świat się mieści w twoich oczach,
Już nie wiem, czy ciebie znam.
Chwile, kolorowe przeźrocza,
Biegną, szybko zmienia je czas.

Kochać, jak to łatwo powiedzieć.
Kochać, tylko to więcej nic (to nie pytać o nic)*.
W tym słowie jest kolor nieba,
Ale także rdzawy pył gorzkich dni.

Jeszcze obok ciebie moje ramię,
A jednak szukamy się.
Może nie pójdziemy już razem,
Słowa z wolna tracą swój sens.

Kochać, jak to łatwo powiedzieć.
Kochać, to nie pytać o nic.
Bo miłość jest niewiadomą,
Lecz chcę wiedzieć, czy wiary starczy mi.


http://klubkotajasna8.blogspot.com/
Fajny tekst dziś u naszej blogowej koleżanki  Zapraszam u niej i u mnie do komentarzy.

Wszystkim Annom z okazji imienin moje najgłośniejsze i najżyczliwsze 100lat-;))



Kobietom zadano pytanie: "Która z Was kocha swojego męża"?
Wszystkie podniosły ręce.
Drugie pytanie: "Kiedy ostatni raz powiedziałeś mężowi, że go kochasz"?
Część kobiety odpowiedziała, że dziś, część, że wczoraj, a sporo, że nie pamiętają.
Następnie polecono im wziąć telefon i wysłać poniższy tekst: "Kocham cię, kochanie."
Po wysłaniu SMS-ów kobiety wymieniły się telefonami i czytały przychodzące wiadomości:

Oto kilka odpowiedzi:
| 1. Kim jesteś?
| 2. Matko moich dzieci, chora jesteś?
| 3. Kocham cię.
| 4. Co nawywijałaś z samochodem?
| 5. Nie rozumiem, co chcesz?
| 6. ? ?
| 7. Nie nawijaj, tylko powiedz mi, ile potrzebujesz?
| 8. Czy ja śnię?
| 9. Jeśli nie powiesz mi, do kogo chciałaś to wysłać, to cie zamorduję!
| 10. Mówiłem ci, żebyś tyle nie piła!
| 11. Czego byś nie chciała, odpowiedz brzmi- nie!

11 komentarzy:

  1. ... czyli, Kobiety mowcie czesciej "kocham Cie moj Mily"!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo kocham was moi mili, jak już tego jedynego brakuje,to przecież zawsze jeszcze inni czekają na to słowo w kolejce.(np kocham cię moje dziecko, bo niestety ja tego od swojej mamy nie usłyszałam a szkoda, bo przecież wiem ze mnie kochała.) Pozdrawiam serdecznie -;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem mu to dzisiaj :)
    Piosenki Szczepanika- perełki...
    A zakochane marchewki- superkowe! Duża buźka od Adeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To juz sobota . Pozdrawiam i buźka wzajemna ode mnie-;)

      Usuń
  4. Uwielbiam piosenki Szczepanika:))) Okazuje się, że powiedzieć "kocham" wcale nie jest tak łatwo, jak w piosence...Pozdrawiam Cię Uleczko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym najwidoczniej nie chce przejść przez gardło-nie wiem zresztą dlaczego bo ja z tym wobec tych których kocham nie mam większych trudności. Pozdrawiam Irenko najserdeczniej-;))

      Usuń
  5. Szczepanik. Moja młodość, piękne piosenki, piękne, liryczne wykonanie. Kochać - rzeczywiście łatwo powiedzieć. Cóż, można rzucać słowa na wiatr. Ale przecież można też tak naprawdę, tak szczerze..... Wtedy nie krzywdzi się, wtedy jest się opoką dla kochanej osoby. Teraz częściej otwarcie mówi się o uczuciach, tak trzeba. Nie wstydźmy się dobrych uczuć, nie trzeba się wstydzić, nawet jak się powtarzamy. Powtarzajmy się, okazujmy miłość tym, którzy na naszą miłość zasługują. Serdeczności, Uleczko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nawet jest przykazanie -,,abyście się wzajemnie miłowali" a niektórym tak trudno powiedzieć kocham odwrotnie do tekstu tej piosenki. Pozdrawiam Aniu serdecznie-;)

      Usuń
  6. Bardzo pesymistyczny wynik tego eksperymentu. Horror po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Może szok a nie horror tak od razu he he

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga