wtorek, 25 czerwca 2013

Kiedy tak sobie marzę wierzę, że nie przemoknę.

http://wiersze.kobieta.pl/wiersze/oj-marzy-mi-sie-lato-339115









Oj, marzy mi się lato

Oj, marzy mi się lato
szmer wody nad jeziorem
koncerty świerszczy słodkie
które słychać wieczorem

i słońce, które chodzi 
pod rękę leśną dróżką
wplatając złote iskry
we włosy cichym wróżkom

w motylich skrzydłach tęcze
i ukłon łąki miękki
oraz te wszystkie szepty
świergoty, wiatru dźwięki

wdzięczące się barwami
naręcza kwiatów całe
przesypywane w dłoniach
bursztynów światła małe 

rumieńce o zachodzie
i niebo wraz gwiazdami
radosny uśmiech w żaglach 
i taniec z marzeniami

***
„wypisać” pragnę lato, 
bo zimno, wiatr za oknem 
Kiedy tak sobie marzę
wierzę, że nie przemoknę.
Dziękuję :) Takie pragnienia przychodzą, gdy zimno, wieje wiatr a deszcz zrasza obficie szyby...
autor Maryla

http://www.namaksie.pl/psychologia/22-stres/115-co-zrobic-by-miec-dobry-nastroj-naturalne-sposoby-na-jesienna-chandre


Porady wprawdzie na jesień, ale mnie się zdaje że to dobre porady na każdą porę roku

Sen



Zdrowy sen jest bardzo istotny, zły nastrój często dotyka ludzi niewyspanych, boli wtedy głowa, obniżony jest poziom koncentracji, słabsza kondycja, wszystko to powoduje zły humor. Warto więc zwrócić uwagę na ilość i jakość naszego snu. Zacznij się wysypiać, a wróci kreatywność, koncentracja i dobry nastrój.


                                                 *******************


Dobrze że się ochłodziło. Oby tylko znów za dużo tej wody nie spadało  na nasze głowy. Ale jednak ten kubeł zimnej wody na niektóre głowy przydatny czasem . Na moją zresztą także. Ech życie...















14 komentarzy:

  1. Tak, zdrowy sen jest bardzo ważny. Najzdrowszy ten przed północą. Sama przestrzegam przynajmniej 8 godzin snu, chodzę wcześnie spać, wcześnie wstaję, jak typowy skowronek. W nocy była u nas burza i ulewa, na szczęście bez zniszczeń. Pozdrawiam, Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie tak dobrze nie jest Aniu. Kiedy pojawiają się jakieś problemy życiowe albo zdrowotne ,to żegnaj śnie(-; U nas burzy nie było, ale lało całą noc. Teraz pochmurno ale bez deszczu. Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. -a u mnie to tak dziwnie i ze snem i z deszczem i z tym moim serduchem.... zresztą zajdziesz do mnie... zobaczysz... takie tam dziwadła... oj chyba znowu muszę pospacerować po gabinetach lekarskich.... pozdrawiam.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alik zmartwiłaś mnie, bo znam ten ból z własnej przeszłości. To wszystko przez stres. Nic tak nie szkodzi zdrowiu jak negatywne zdarzenia życiowe(-;.. pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  4. Trochę wody dla ochłody i powiew zefirka po upałach... proszę bardzo, ale nie wichrzysko późnolistopadowe ze spadkiem temperatury o jakieś 20 stopni i ulewa - zalewa! Pociesza mnie jedynie fakt, że już wkrótce po tych deszczach świętojańskich powróci ciepełko. - Niezmiennie pozdrawiam Cię bardzo cieplutko. Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Nina. Tak, ten szok termiczny mało komu nie działa ujemnie na organizm. A ciepło-proszę bardzo, ale nie takie potworne ukropy. Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  5. Z chwila otrzymania chroby spie jak susel...
    Sen, to cos, co pomaga po prosty zyc!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. Sen to także jak organizm jest osłabiony. Organizm wówczas tak się ratuje że pracuje na zwolnionych obrotach. Ja dużo śpię,,tylko że ostatnio nie w nocy (-;U mnie zawsze tak jest jak mam problemy zdrowotne albo innego kalibru. Każda z nas jest przecież inna, i dlatego też inne są reakcje naszych organizmów. Pozdrawiam Judith serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ, wody dziś spadło u nas mrowie a mrowie. Ale się cieszę, że roślinki solidnie podlało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, po tych upałach to ten deszcz był dobry. Oby znów za dużo go nie było!

    OdpowiedzUsuń
  9. A zatem, Uleczko, też dołączyłem do... wariatów z mokrą głową!
    kusiolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zaraz wariatów Andrzeju. witam cię serdecznie-;))

      Usuń
  10. Uluniu, będzie lato i słoneczko i kwiaty w rozkwicie i sezon na ogórki :)
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak. Ogórki lubią mokro ale ma być przy tym ciepło. A tu jakoś zimno się za moim oknem porobiło. wzajemnie Bożenko cię serdecznie pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga