piątek, 17 maja 2013

Perła architektury- zapraszam na wirtualne zwiedzanie

5perlywkoronie.jpg

http://plawniowice.pl/wirtualne_zwiedzanie/
               
       *******************
http://www.glogow.pl/okolice/podstrony/polkowicki/biedrzychowa.htm

                    Wróciłam pełna wrażeń . zachęcam na wirtualne zwiedzanie i kliknięcie w w link powyżej. Jak klikniecie na punkt,,pokój gościnny to zobaczycie jak ja tam spalam. Coś pięknego te wnętrza także teraz   dla nocujących tam gości Przepiękna pogoda i ten park w którym teraz zakwitły rododendrony pozostanie mi na długo w pamięci. 

Zdjęcie z sieci i moje jak widać także jedno

20 komentarzy:

  1. Uleczko, jak fajnie że odbyłaś taki turystyczno- kontemplacyjny rekonesans. Nawet nie wiemy co posiadamy i to tak blisko...Uściski- Adela

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiekt jest mocno w rękach kościoła i diecezji. Panują tam rygorystyczne warunki które nie każdemu będą w smak. Dostaliśmy (każdy z uczestników) klucz do drzwi wejściowych zamku. Do parku i zamku tak z ulicy nikt nie wejdzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obiekt. Widzisz, miałaś opory przed wyjazdem, a przeczuwałam, że wrócisz pełna wrażen :) Serdeczności, Uluś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ,jestem pod wrażeniem i to także tym duchowym. Okazało się jak bardzo było mi to juz potrzebne. Pozdrawiam Aniu serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przygoda. Zazdroszczę Ci, wiesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od kilku lat przyjaciółka namawiała mnie do uczestnictwa w tej imprezie,ale jak słyszałam ,,rekolekcje" to stwierdziłam że to nie dla mnie. Jakże się myliłam. Pozdrawiam Azalia-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. --- witam ... i jaka szczęśliwa na zdjęciu... chyba Ci troszeńkę zazdroszczę.... ja tylko wirtualnie... pozdrawiam.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już było pożegnalne zdjęcie tuż przed wyjazdem..Pozdrawiam alik-;)

      Usuń
  8. Witaj radosna Uleczko a i wiosennie radośnie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozuję do zdjęcia to inaczej raczej nie wypada, he he. Pozdrawiam jednak wiosennie-;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleczko! Miło popatrzeć na Twoją radosną buzię,ciesz się każdym dniem i korzystaj z każdej nadarzającej się okazji, wybywaj z domu. Wsród przyjaciół rażniej...,zwiedzaj,opisuj, i ciesz się wszystkim co piękne dla duszy i ciała.Też bym chciała od czasu do czasu zamknać drzwi na cztery spusty i jechać jak najdalej od smutnej codzienności... Buziolki dla Ciebie i piąteczka dla psiapsióki oby ich było wiecej:-)) ***alutka***

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro komunia mojego wnuka Kamilka syna mojej córki. Ale nie powiem ze aż tak tęsknie do ludzi Alutko. Wręcz przeciwnie jestem szczęśliwa jak znów powracam do mojego azylu.A czemuż to twoja codzienność jest smutna? Przytulam więc bardzo serdecznie Alutko kochana i pozdrawiam cię cieplutko-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uściski i Błogosławieństwa Bożego dla wnuka ,a tobie zazdroszcze wyjazdu :)pięknie tam jest bylam tam kupe lat temu nie wspomne ile:):):)na wycieczce

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wróciłam . Przepiękną komunię miał wnuczek. Tak w kościele jak i w rodzinnym domu. Ma cudownych rodziców, młodych i zaradnych. Aż dziw bierze że tak szybko z budową i zamieszkaniem we własnym domu sobie poradzili.Dawno tam nie byłam i byłam mile zaskoczona ile już w środku porobili. Pozdrawiam Bogusiu serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wnuka i dla Jego Rodziców oraz Babci:))) Cieszę się Uleczko, że Twój wyjazd był udany i wróciłaś z niego radosna i zadowolona. Jestem ostatnio troszkę zabiegana, więc pozostawiam sobie zwiedzanie pałacu w Pławniowicach na nieco spokojniejszy czas. Pozdrawiam serdecznie:))) Ps. A my w niedzielę wybraliśmy się do Lichenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pałac naprawdę wart jest zwiedzania. Zresztą dawny właściciel wielce zasłużony dla rozwoju śląska w tamtych odległych juz czasach. Bronił także nasza śląskość w czasie Kulturkampfu Bismarcka ,za co nawet przez rok był karany więzieniem Mocno związany był z kościołem i dlatego pewnie zamek dostał się w ręce kościoła.Teraz męcze się z mnóstwem chwastów w ogrodzie.Ale słaba jestem bo ciągle choruję. Jutro mam biopsję w Onkologii. W Licheniu jeszcze nie byłam ale podobno warte zwiedzania. Dziękuję za gratulacje i cieplutko cię pozdrawiam Irenko miła-;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę jaka fajna wycieczka a jakoś tak bez wielkich chęci jechałaś:)
    Zdrówka życzę. Pozdrawiam cieplutko-Livia

    OdpowiedzUsuń
  17. To były rekolekcje a nie wycieczka he he. A ja co do rekolekcji mam swoje opory wewnętrzne. Okazało się niepotrzebnie. Ale tak czasem bywa. Jutro czeka mnie biopsja w Onkologii. Życzę i tobie zdrówka . Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam i pozdrawiam.Fajny blog-napewno będę stałym gościem.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Jola. Na pewno wpadnę do ciebie.Pozdrawiam wzajemnie

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga