czwartek, 14 lutego 2013

Uśmiechaj się, do każdej chwili

Dziś Walentynki

Kocham tego kto to przeczyta





Wspomnienie o Annie German też urodzonej 14 lutego



tekst piosenki Człowieczy Los – Anna German
Człowieczy Los
Człowieczy los nie jest bajką, ani snem.
Człowieczy los jest zwyczajnym, szarym dniem.
Człowieczy los niesie trudy, żal i łzy.
Pomimo to można los zmienić w dobry, lub zły.



Uśmiechaj się,
do każdej chwili uśmiechaj,
na dzień szczęśliwy nie czekaj,
bo kresu nadejdzie czas,
nim uśmiechniesz się chociaż raz.
Uśmiech odsłoni przed tobą siedem codziennych cudów świata.
Tęczowym mostem zapłonie nad dniem, co ulata.
Marzeniom skrzydeł doda, wspomnieniom urody.
Pomoże strudzonemu pokonać przeszkody…
Uśmiechaj się,
do każdej chwili uśmiechaj,
na dzień szczęśliwy nie czekaj,
bo kresu nadejdzie czas,
nim uśmiechniesz się chociaż raz.
Uśmiechaj się, uśmiechaj się!
autor słów utworu: A. Nowak
kompozytor: Anna German

                     ***************
Jaki piękny tekst utworu tej wspaniałej nieżyjącej już piosenkarki którą bardzo lubiłam






Z powodu mojej choroby  impreza odwołana.



22 komentarze:

  1. Piękne słowa wspaniałej piosenkarki:) Teraz TVP 1 będzie nadawał serial o niej . W przyszłym tygodniu chyba. mam jej płytę jeszcze analogową:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna German miała wspaniały głos i niezwykłą osobowość. Cieszę się, że nakręcono o niej film, mam nadzieję, że uda mi się go obejrzeć. Życzę Ci Uleczko wszystkiego najlepszego i pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pech miała ta utalentowana kobieta trzeba przyznać. Mamy w tym samym dniu nasze urodziny dlatego zawsze przy tej okazji także o niej pamiętam . Pozdrawiam Irenko serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny glos.
    Mysle, ze film obejrze.
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe Kochana Uleczko! Dołączam wiązankę pachnących frezji i ogromny kosz zdrowia- z serca- Adela
    PS Z cudowną Osobą masz urodziny. Anna German- niepowtarzalna- piękna, serdeczna i ten głos...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy wiesz że Doda też dziś ma urodziny? Dziękuje ci za frezja tak pięknie pachną kremem Nivea, a kosz zdrowia to już szczyt moich marzeń -;)) Pozdrawiam cię bardzo serdecznie-;))

      Usuń
  6. Wszystkiego naj, Uleczko, od razu mi się humor poprawił:) Dzięki i pozdrawiam:) Ella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę ze ci humor poprawiło. Pozdrawiam wzajemnie-;))

      Usuń
  7. Niech ci zdrowie nie szwankuje ,sto lat .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby już więcej nie szwankowało Bogusiu. Mam tego naprawdę już po same uszy. Dziękuje za życzenia i pozdrawiam cię cieplutko-;))

      Usuń
  8. Uleczko,życzę Ci aby dolegliwości ustąpiły bezpowrotnie....,abyś była otoczona miłością i pomocą od najbliższych.W pięknym dniu jakim jest 14-luty przyszłaś na świat Uleczko .Anna German to moja najukochańsza piosenkarka,a ten perlisty głos,och... dżwięczy mi do dzisiaj w uszach Człowieczy los, ileż prawdy jest w tych słowach, często sobie na youtube słucham i zawsze ronię łezkę...:)) Buziolki ślę ***alutka***

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację co do głosu, miała taki niepowtarzalny głos. Wielka szkoda że tak młodo zmarła. Ten dzień jednak nie tylko jest dla mnie radosny Alutko, bo niestety tego właśnie dnia w moje 10 urodziny umarł mój 48 letni wówczas Tato. Taki właśnie jest czasem ten nasz człowieczy los.Alutko kochana dziękuję ci za ten komentarz i przepiękne życzenia. Buziaki serdeczne wzajemne-;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne to Uleczko,ale moj Tatuś też zmarł na zawał serca w wieku 48 lat. Bardzo dziekuję za tak ciepłe serdeczne słowa,ale to dzisiaj jest Twój dzień i wszyskie życzenia sa dla ciebie Uleczko. ***alutka***

      Usuń
  10. No zdazylem w te walentynki jeszcze z zyczeniami dla pieknych Pan. Uleczko a Tobie zdrowko przesylam. Jutro juz wracam do Niemiec z Polski ale bede tesknil. Pozdrawiam-Kormoran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokiej drogi i bezpiecznej podróży ci życzę. A za życzenia serdecznie dziękuję , szczególnie powrót do zdrowia ,za tym już tęsknię najbardziej. Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  11. Uleczko, przyjmij moje serdeczne życzenia urodzinowe. Niech Cię dobre zdrowie i radość z każdego dnia nie opuszcza. Pozdrawiam i buziola daję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaj zdrowie będzie to i radość powróci Azalia. Dziękuję ,myślałam już że o mnie zapomniałaś Buziaki serdeczne-;))Dziś mój najstarszy ma urodziny

      Usuń
  12. I am now not sure where you're getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or working out more. Thank you for excellent info I used to be searching for this information for my mission.

    My page - dental insurance plans

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga